OPENBAAR MAKING GEVRAAGD ! Curator maak dit profiel openbaar

Started by Fred Bergman on Saturday, July 9, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 1561-1590 of 1709 posts

Dank, ik had niet op de 150 jaar gelet.

Hermannus Dekker
Private
mogen deze openbaar?

(aangevraagde samenvoeging van dochter Lammechien Dekker kan zeker niet?)

Maarten Alexander Brandts Buijs Hermannus is nu openbaar, Jan nog niet (dat kan pas in 2025 als de beheerder dat niet eerder doet).

Voor de inactieve beheerder Albert Stoffers wordt Private User extra toegevoegd (kan wel een paar dagen duren). Dus die kan je dan benaderen.

Bedankt voor zover. Dochter is nu wel samengevoegd

R Van Daele gedaan.
Graag wel altijd eerst even zelf vragen aan de betreffende beheerders (een van de beheerders van zeer recent nog online)

R Van Daele openbaar gemaakt

R Van Daele gedaan

Cornelia Cornelisse Koole
Beheerder al en bericht gestuurd maar geen responce.

voor de volgende profielen heb ik de beheerder om openbaarmaking gevraagd, maar die heeft de verzoeken afgewezen, terwijl ze het overduidelijk om personen gaat die meer dan 150 jaar geleden geboren zijn. kan een curator ze alsnog openbaar maken:
William J Reichert
Barbara Reichert
Alvast bedankt

Private User gedaan

bedankt Job Waterreus

Is het mogelijk de twee profielen van de vrouw van Louis Joseph Deroye samen te voegen? Zij werd in januari 1871, dus 153 jaar geleden, geboren. De beheerder van de twede versie gaf geen antwoord op de verzoek die ik hem op 22 janyari heb gestuurd.

Bronnen bevinden zich in https://genealogie.arch.be: geboorte van Louis Joseph Deroye in Borgloon op 20 februari 1865 (akte 9), huwelijk met Elisabeth van Russelt in Bommershoven op 26 september 1890 (akte 6), en geboorte van de bruid in Bommershoven op 15 januari 1871 (akte 1).

bedankt

hier nog 1: Claes Schilder

Private User gedaan

nog een keer bedankt Job Waterreus

dubbel profiel dat nu niet samengevoegd kan worden omdat het private is. Geboren in 1854:

Anna Helena van de Goor

Private User openbaar gemaakt

bedankt Job Waterreus

https://www.geni.com/family-tree/index/6000000183537765830

En haar 2 echtgenoten geboorte jaar ong 1760

B.V.Dank

Johan Schippers gedaan.
Graag wel altijd eerst even aan de betreffende beheerder vragen (die was redelijk recent nog online)

Dank Job,
Ik zal mijn leven beteren.

Johanna van den Bosch

ze is 25 jaar oud bij haar huwelijk in 1881, dus zeker meer dan 150 jaar geleden geboren. geen beheerder, dus daar valt het ook niet aan te vragen

Private User ik zie dat ze intussen al openbaar is.

ja, heel bijzonder. in het logboek is niet terug te zien wie het dan gedaan heeft....

Showing 1561-1590 of 1709 posts

Create a free account or login to participate in this discussion