OPENBAAR MAKING GEVRAAGD ! Curator maak dit profiel openbaar

Started by Fred Bergman on Saturday, July 9, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 1531-1560 of 1677 posts

Pieter Bekkers
Elisabeth de Leeuw
Johannes Mommers
Gertruid Bruanen
Helena Hanssen
Johannes Walraeven
Maria Sophia Palmen

Ik heb hier een hele stapel profielen die ik ook niet kan mergen omdat ze op prive staan en ze zijn al meer dan 200 jaar dood. graag als iemand mij hiermee kan helpen

Yves Creemers gedaan en ook wat dubbele records samengevoegd. Er zijn nog wel de nodige stamboom en dataconflicten.
Zo te zien zijn er flink wat datums gevuld met een verkeerde setting voor het datum formaat, waardoor dag en maand verwisseld zijn.

Zou je trouwens je wel zo veel mogelijk willen houden aan de richtlijnen voor het vullen van de naamvelden (zie https://www.geni.com/projects/Portaal-voor-Nederlandstaligen/4077#Belangrijk), dus naam varianten in ook bekend als en achternaam van de vrouw bij een Nederlands huwelijk niet vullen met de achternaam van de man.

Dankjewel, en ik zal inderdaad de achternamen goed invullen daar probeerde ik Al zo goed mogelijk op te letten

geboren in 1847, inactieve beheerder: kan onderstaand profiel openbaar gemaakt worden zodat ik het kan samenvoegen met Hendrica Wydeven

Hendrica Wydeven

Private User openbaar gemaakt

bedankt Private User

Lammert Luitjens Kiewiet
mag deze openbaar?

Private
Private
Metje Beekman
Private

Maarten Alexander Brandts Buijs Metje gedaan, de anderen zijn te recent. De beheerder was trouwens zeer recent nog actief, graag altijd eerst even de beheerder vragen.

Bedankt. Zal er op letten. Ging ook vooral om Metje, die ik wilde samenvoegen

Johanna van den Hork
Gerardus Gerits

dochter geboren in 1862, beheerders al gevraagd. kunnen deze profielen openbaar gemaakt worden? alvast bedankt

Private User gedaan

bedankt Job Waterreus

weer een paar profielen van een inactieve manager die meer dan 150 jaar geleden geboren zijn:

Joanna Gertruij (Gertruij) Kocken
Joannes Wilhelmus van Asten
Henricus van Asten

alvast bedankt!

Private User gedaan

bedankt Job Waterreus

2 profielen zonder manager, beide meer dan 150 jaar geleden geboren

Antoon Cornelissen
Anna Maria Lenkens

Kan een curator ze openbaar maken zodat ik ze kan samenvoegen met:

Antoon Cornelissen
Anna Maria Lenkens

Alvast bedankt!

Private User gedaan

bedankt Job Waterreus; ik heb ze inmiddels ook samengevoegd en dataconflicten opgelost

Private
Private
Private
Private

Ik vermoed dat dit profielen zijn die al eeuwen geleden overleden zijn, maar helemaal zeker ben ik daar niet van, omdat ze geisoleerd zijn. ik kan ze o.b.v. alleen achternaam ook niet vinden op Wie Was Wie. zou fijn zijn als ze openbaar gemaakt kunnen worden als ze inderdaad al lang geleden overleden zijn

Aangezien ze niet te vinden zijn is er een redelijke kans dat ze niet zo oud zijn.
Ik kan ze ook zo snel niet vinden en zonder datums kan ik er helaas niets mee.

Gertruij Peeters

Beheerder gevraagd dit profiel openbaar te maken, maar vooralsnog reageert ze niet. Gaat over een profiel geboren rond 1855, dus ouder dan 150 jaar. Zolang het niet openbaar is kan het niet samengevoegd worden met zijn duplicaat, dus zou fijn zijn als een curator dat kan doen

excuus, ik bedoelde in mijn vorige vraag deze: Gertruij Peeters

het profiel dat ik om 8:58 genoemd heb is het duplicaat waarmee ik wil samenvoegen

Private User gedaan

bedankt Job Waterreus

R Van Daele gedaan

Private

zodat een zamenvoeging gedaan kan worden.
BVD

Johan Schippers ze is te recent geleden geboren (150 jaar of minder geleden). De beheerster is actief en ik heb een samenvoeging voor je aangevraagd, meer kan ik op dit moment niet voor je doen.

Showing 1531-1560 of 1677 posts

Create a free account or login to participate in this discussion