OPENBAAR MAKING GEVRAAGD ! Curator maak dit profiel openbaar

Started by Fred Bergman on Saturday, July 9, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 1501-1530 of 1709 posts

Yves Creemers gedaan

Dankjewel

kan een curator dit profiel openbaar maken, zodat ik het kan samenvoegen?

Maria

Ik heb uiteraard ook een verzoek gedaan aan de beheerder, maar die is volgens mij al sinds 2021 niet meer actief (al loopt z'n gedcom import nog wel met horten en stoten door en is dit profiel pas in 2023 toegevoegd).

Alvast bedankt, Willem

Private User gedaan (gebruiker is inderdaad al een flink tijdje niet meer actief geweest)

Carolyn wordt toegevoegd als extra beheerder voor zijn privé profielen (dat kan een paar dagen duren)

bedankt Job Waterreus

Het zou wel handig zijn als er wat gebruikers zouden willen stemmen voor https://help.geni.com/hc/en-us/community/posts/16694160680343-Pause...

Ned vertaling:
Als een gebruiker inactief wordt verklaard, pauzeer dan automatisch alle nog lopende GEDCOM-importen en waarschuw de gebruiker per e-mail dat zijn/haar GEDCOM-importen zijn gepauzeerd vanwege inactiviteit en kunnen worden hervat of geannuleerd vanaf de GEDCOM-pagina (geef de gebruiker de mogelijkheid om gepauzeerde GEDCOM-importen te hervatten vanaf de GEDCOM-pagina [doe dat niet automatisch als de gebruiker weer actief wordt]).

Stemmen door op pijltje te klikken
www.geni.com/media/proxy?media_id=6000000197161004832&size=large

dankje Job, dat wist ik helemaal niet.

bij deze gestemd Job Waterreus

Dank voor het stemmen.

Geni heeft zoveel functies dat de meeste gebruikers ze lang niet allemaal kennen.

Job, heb ik nu gestemd? Geen idee waar ik moet drukken...!

Zo te zien niet, je moet klikken op een pijltje (zie in afbeelding hierboven, geel gemarkeerd)

natuurlijk hier voor gestemd! bedankt Job voor het initiatief.

Even voor alle andere naïevelingen, zoals ik: je moet op het bovenste pijltje (omhoog wijzend) drukken en dan verandert het cijfertje vanzelf. Druk je nog een keer, dan wordt je keuze weer ongedaan gemaakt. Althans, dat is mijn 'ondervindings-conclusie'. Lees het wel als mijn ervarings-kennis niet blijkt te kloppen...

Iedere gebruiker kan trouwens een voorstel doen voor een wijziging.
Het helpt dan als er een aantal andere gebruikers dan daarvoor stemmen.
Een voorstel in het Engels zal door meer gebruikers gelezen worden en heeft dus een wat grotere kans op meer stemmen.
Geni heeft maar beperkt capaciteit en geld voor aanpassingen, dus lang niet alles wordt gerealiseerd.

Job, is het een idee een aparte discussielijn te starten voor wijzigings-verzoeken aan de programmeurs van Geni? Dan kunnen we er ook mee 'oefenen' en hoeft dat m.i. niet te betekenen dat ze dat in Californië zomaar snel honoreren. Tenslotte moeten ze daar 'de hele wereld' bedienen en dat lijkt me met een (TE?) beperkt budget ook geen lolletje...
Of bestaat er al zo discussie voor verzoeken door Nedelandstaligen e/o aspecten van de Nederlandse genealogie?

P.S. Dergelijke verzoeken moeten we dus blijkbaar wel altijd in keurig Engels formuleren...? Logisch eigenlijk, want Amerikanen snappen geen hout van onze taal, maar waarom niet ook een ''Geni-dependance' met een paar BETAALDE Nederlands-talige medewerkers? Als we met elkaar bv. een 'Stichting Nederlandse Geni-gebruikers' oprichten, kunnen we -buiten MH om- geld genereren om verzoeken ook financieel te ondersteunen. Idee leeft bij mij al héél lang, maar jah, wie doet er mee? Ik wil wel de eerste veurzitter worden, dergelijk klusje heb ik al menigmaal in mijn werkzame leven gedaan... En mijn vroegere kantoor-ruimte stel ik graag beschikbaar voor een eerste 'brain-storm'. Stuur reacties maar via een interne Geni-mail, dan kan ik zien of het ook anderen wat lijkt. Want behalve financiele support zie ik nog wel heel wat meer kansen in ons taalgebied, als we maar SAMEN-WERKEN.

Het kan zeker geen kwaad om het eerst in het Nederlands uit te werken en dan te vertalen.
De vertaalde vorm kan dan ook door gebruikers uit andere landen gelezen worden en er kan dan ook door hen op gestemd worden (hoe meer stemmen hoe meer kans dat iets ooit toegevoegd / veranderd wordt waarbij rekening wordt gehouden met het betreffende voorstel).

Private

Gelukkig verstaan ek feitlik alles wat julle wil oordra!

Dag Daniel, ek niet... wat betekent 'oordra'?

Gelukkig begrijp ik bijna alles wat je wilt overbrengen!

Job, jy slaag 100% of anders gestel - jou laaste sin sê presies dieselfde wat ek wou oordra/oorbring/kommunikeer/sê.

En gelukkig het jy stadig geskryf, sodat ek stadig kon lees! Anders sou ek moes vra : Herhaal asseblief!

Google translate kan helpen, die kan ook Afrikaans naar Nederlands en Nederlands naar Afrikaans vertalen.

Kunnen de volgende openbaar?
Trijntje Christiaan Gotlieb
Anje Veentjer

bedankt

Adriana Berkeij
kan deze openbaar?

bedankt Ard

Showing 1501-1530 of 1709 posts

Create a free account or login to participate in this discussion