OPENBAAR MAKING GEVRAAGD ! Curator maak dit profiel openbaar

Started by Fred Bergman on Saturday, July 9, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 1441-1470 of 1709 posts

Private User gedaan

bedankt Job Waterreus

Private User gedaan. Pas op in dat deel van de boom zijn er veel voorvoegsels in het patroniem en er zijn ook veel data conflicten (kan je beter eerst oplossen voordat je samenvoegt)

bedankt Job Waterreus die van in het patroniem is een erfenis van de gedcom import van Rian Wouters We hebben afgesproken dat ik de samenvoegingen doe met mijn Pro abonnement en dat hij de dataconflicten vervolgens oplost. Dus als het goed is wordt dit door Rian opgepakt

Prima, ik laat dat aan jullie over

Private User gedaan

Private User gedaan

bedankt Job Waterreus hier nog een paar:

Maria Willems
Josephus van Hout

Private User gedaan

en nog 1: Helena van Dijk

Private User dat gaat even niet lukken, ik krijg een Geni error als ik het profiel probeer te benaderen

Private User weet je zeker dat het linkje klopt? geef zekerheidshalve ook even een linkje van een gekoppeld profiel of een linkje naar het stamboomscherm, zodat ik het misschien op een andere manier kan benaderen.

Job Waterreus gaat om de echtgenote van Hubertus Sanders bij mij opent ie ook niet, ik weet niet wat er mis is met dat profiel

Private User Ik heb er een ticket voor gemaakt (er is zo te zien een database probleem)

Private User Hubertus Sanders is intussen openbaar. Ik ga zo naar de andere profielen kijken

Private User voor Johanna van den Broek moet je de beheerder vragen of een bron geven waaruit blijkt dat ze meer dan 150 jaar geleden is geboren. de andere 2 gedaan

Trouwens graag bij een actieve beheerder altijd daar eerst even vragen. als die niet reageert kan het hier.

Job, bij Johanna van den Broek is dochter Elisabeth geboren in 1857. Dat lijkt me bewijs voldoende dat zij lang genoeg geleden overleden is om openbaar gemaakt te mogen worden

Private User ik heb Johanna van den Broek openbaar gemaakt, maar Johannes Franciscus Antoinne Marie Sanders is vandaag nog actief geweest, dus verder graag eerst even aan hem vragen.

Private User profiel van https://www.geni.com/discussions/97470?msg=1614208 is weer hersteld en ik heb het profiel nu ook openbaar gemaakt.

bedankt Job Waterreus ik heb de samenvoeging die nog nodig was nu ook afgerond

beheerder gevraagd en die heeft er binnen dit gezin ook 2 openbaar gemaakt, maar de rest dus niet. dus vandaar hier de vraag of de rest ook openbaar gemaakt kan worden:

Anna Bullekens
Anna Maria Van der Burgt
Catherina Van der Burgt
Elisabeth Van der Burgt
Elisabeth Van der Burgt
Joanna Elisabeth Van der Burgt

Showing 1441-1470 of 1709 posts

Create a free account or login to participate in this discussion