ATTENTIE: Curators, help mij met dit probleem/deze problemen !

Started by Fred Bergman on Thursday, June 30, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 2911-2940 of 3461 posts

George Louis Leonardus Maria Brouwers dat kan ik helaas niet. Het enige wat ik kan doen is de samenvoeging terugdraaien. Geni probeert dan de andere wijzigingen te verwerken (en dat gaat nog wel eens fout en moet dan handmatig gecorrigeerd worden)

Zal ik de samenvoeging ongedaan maken?

Job,

Graag samenvoeging ongedaan maken

George Louis Leonardus Maria Brouwers ongedaan maken gestart

Franciscus Bernardus Vincent

Job,

Bij geboren staat geschat tussen 1839 en 1839 terwijl er moet staan geboortedatum 1830.
Zie ook de laatste wijziging in het logboek. Hoe komt dit?

Over Franciscus Bernardus Vincent er staat geen geboortedatum in gevuld, dus Geni als bedrijf geeft een schatting gebaseerd op wettelijke regels. Elke wetenschappelijke of wiskundige basis onder de schatting ontbreekt.

Maar een schatting van tussen 1839 en 1839 is zo ver ik weet gebaseerd op een software fout.

George Louis Leonardus Maria Brouwers kun je geboortedatum onderbouwen met bronnen of een berekening?

De berekening mag je via een privé bericht naar mij opsturen. Niet vele zijn geïnteresseerd in berekeningen van een schatting.

Jeroen,

Ben met Job bezig problemen op te lossen. Een foutieve samenvoeging mijnerzijds ligt hieraan te grondslag. Ben bezig fouten ontstaan door de smenvoeging te herstellen en liep tegen dit probleem aan. Wacht op de reactie van Job

Zoals al vaker aangegeven is terugdraaien van een samenvoeging niet foutloos en de kans op fouten wordt groter naarmate er meer gebeurt is na de samenvoeging.

Zo te zien klopt de overlijdensdatum ook niet met de waarde die het profiel had bij de samenvoeging. Volgens het log zou de geboortedatum 3-3-1832 moeten zijn en de sterfdatum 22-9-1889.

Als dat niet klopt dan graag ook bronnen (en dan bedoel ik niet internet stambomen) toevoegen waaruit blijkt wat de juiste datums zouden moeten zijn.

https://www.geni.com/merge/view?revision_id=84919329820

Job,

Wanneer je naar de samenvoeging kijkt is te zien dat Frederik Johannes (Frits) Vicent 03-03-1832 is geboren en overleden 22-09-1889 en dat Franciscus Bernardus Vincent 1830 is geboren en overleden 28-03-1899.

Volgens mij draai je de zaak om

Franciscus Bernardus Vincent

Job,

Heb in het profiel zojuist de geboortedam 1839 gewijzigd in 1830

Klopt, mijn fout

Job,

Bedamkt.

Kan nu verder met het oplossen van problemen in deze stamboom

Job,

Er staan in deze stamboom enkele fouten. Vind het heel prettig wanneer je er naar wilt kijken en liefst herstellen. Voorlopig de onderstaande echtgenoten, die ten onrechte bij Frederik Johannes Frits Vincent staan vermeld. Er blijven mogelijk nog conflicten staan die in een later stadium opgelost worden.

https://www.geni.com/family-tree/index/6000000038120002771

Frederik Johannes (Frits) Vincent

In dit profiel staan als echtgenoten vermeld:
Manikem Vincent (Manikem N.N.)
Manikem N.N.

Siekem N.N.
Siekem N.N.

Ranti Vincent. (Ranti N.N.)
Ranti N.N.

Dit is niet correct; het zijn echtgenoten van
Franciscus Bernardus Vincent

Zie: https://gw.geneanet.org/mmeisenbacher?lang=en&iz=466&p=fred... en
https://gw.geneanet.org/mmeisenbacher?lang=en&iz=466&p=fran...

George Louis Leonardus Maria Brouwers Ik heb een eerste slag gemaakt. Graag even kijken of je nog verkeerde relaties ziet.

https://www.geni.com/family-tree/index/6000000041945786557

Job,

In deze boom staan een behoorlijk aantal personen niet op de juiste plaats. Kom daar op terug.

Prima, laat maar weten als ik profielen moet omhangen.

Job,

Gaston Wouter Vincent

Er staat in het profiel zoon van Ranti N.N. en Manikem N.N.
Ranti N.N. moet weg.
Kan het probleem door mij worden opgelost door in Los duplicaten op de ouders Manikem N.N. en Ranti N.N. samen te voegen en te kiezen voor Maikem N.N.?

Job,

Je bent snel. Het was echter mijn bedoeling het zelf te doen na advies van je.

Ga het met anderen zelf proberen

George,

Er stonden nogal wat dubbele profielen in dat deel van de boom en bij het samenvoegen bleken er ook aan de verkeerde ouders te hangen, dus vandaar dat ik ook wat dat betreft wat gecorrigeerd heb.

Voor privé profielen kan alleen een beheerder problemen met verkeerde relaties oplossen.
Privé profielen kunnen alleen door een curator openbaar gemaakt worden als ze meer dan 150 jaar geleden zijn geboren en ze verder geen privacy gevoelige informatie bevatten.

Job,

Bedankt voor je inzet

Wat de prive profielen betreft contact opgenomen met de beheerder.

https://www.geni.com/discussions/96982?msg=1669302

Arie Bernardus Vincent

Job,

ben de door je aangedragen gegevens aan het verwrken

Dank je. Het zijn oude kopieën van website pagina's. Het zou dus kunnen dat er ooit nieuwere pagina's van hebben bestaan met wat aangepaste informatie. Zo te zien stonden er ook afbeeldingen in de originele site, maar die zijn blijkbaar niet mee gearchiveerd in deze kopie. Je zou nog kunnen kijken of er ook nog kopieën zijn waar de afbeeldingen wel van zijn gearchiveerd..

Dit profiel is <prive>
Evelyn Dora Wassenaar

Ik heb de maker (een Rus of Oekrainer) gevraagd dit openbaar te maken maar die laat wete geblokkeerd te zijn door GENI

zijn reactie:

Вітаю.
На жаль, Гені мене заблокував.
Зробить такий самий профіль і запистити злиття.

Kan dit opgelost worden?

Een curator kan niets doen aan een privé profiel waarvan de (eventueel geschatte) geboortedatum 150 jaar of minder geleden is. Zo'n profiel kan alleen door een beheerder of door een gebruiker in de familiegroep van het profiel aangepast worden.

Er komen de laatste tijd wat vragen over een melding dat het Geni wachtwoord is verlopen.
Deze melding komt omdat Geni de eisen aan het wachtwoord wat heeft opgeschroefd na inbraken bij andere bedrijven (ze willen zo voorkomen zelf ook slachtoffer te worden).
Zodra een inlogsessie verloopt wordt nu gecontroleerd of het wachtwoord voldoet aan de nieuwe eisen en zo niet dan volgt een melding dat het wachtwoord is verlopen.
Als iemand meerdere apparaten gebruikt (bijvoorbeeld een telefoon en computer) dan kan het zijn dat de betreffende inlogsessies op verschillende momenten verlopen. Op het ene apparaat kan je dan nog even doorwerken met het oude wachtwoord (zolang er nog geen nieuw wachtwoord is opgegeven)

Waaraan moet het nieuwe wachtwoord voldoen?

De voorwaarden worden aangegeven als je het moet veranderen.
Voor zover ik me kan herinneren tenminste 9 posities lang, tenminste een hoofdletter, tenminste een kleine letter, tenminste een cijfer en tenminste een niet letter/ciijfer

Jan van Esen deze man is eigenlijk zo te zien niets van mij. Is het voor geni dan echt zo moeilijk om ëen kleine conditie in te bouwen dat hij het pad weergeeft over dezelfde lijn, zelfs als dat een stap of meer langer is. Zo vaak moet ik checks en dubbel checkq doen, alleen 'leert' dat ding niks van mijn handmatig gefrutsel

Kunt U de verkeerde ouders loskoppelen.
Volgens mij zijn Arien Langedijk 1820-1874 en Anna Keetman 1812-1871 de juiste ouders.

https://www.geni.com/profile/edit_relationships/6000000010904899490

Bij voorbaat dank

Johan Schippers , dit kun je zelf doen:
Ga naar 'Bekijk stamboom'. Klik op de '2' net boven Neeltje en kies het goede echtpaar.
Vervolg klik op Neeltje's 'portret' en in de linker kolom, klik op 'Meer' en vervolgs 'Verplaats profiel'. Sleep nu het blokje met haar naam uit de rechterboven boven op haar vader of moeder; kies relatie 'dochter' en vervolgens het echtpaar.
Als het goed is verdwijnt nu de tweede ouderpaar.
(ik had het voor je kunnen doen, maar het is beter dat je het zelf doet, zodat je in het vervolg gewoon door kunt werken.)

Showing 2911-2940 of 3461 posts

Create a free account or login to participate in this discussion