Projektista " Maakunta Uusimaa - Nyland " poistetut profiilit

Started by Private User on Monday, March 11, 2019
Showing all 3 posts
Private User
3/11/2019 at 7:16 AM

Projektissa oli vielä 2 viikkoa sitten pari tusinaa profiilia. Osa oli minun lisäämiäni.

Nyt ne on poistettu projektista ilman että profiilien ylläpitäjille tietääkseni on lähetetty poistosta mitään viestiä.

En itse ainakaan ole saanut mitään ilmoitusta että tiettyä profiilia ollaan projektista poistamassa.

Facebook-ryhmässä https://www.facebook.com/groups/paikkakuntaprojektit/ Pauliina Hellman kertoi että ' ”Uusimaa ja Kymenlaakso” on käsittääkseni se, johon uusmaalaiset profiilit on tarkoitus liittää vastaavan paikkakuntaprojektin ja suomikarjalaprojektin lisäksi. '

Voisiko poistetut profiilit siirtää ko. projektiin, kiitos!

Sekin riittää, että saan listan poistetuista profiileista.

Kiitos!

t. Pekka Neva

3/12/2019 at 4:40 AM

Tämän Maakunta Uusimaa -projektisivu on luonteeltaan informatiivinen, ja Maakunta Uusimaa -projektiin ei ole tarkoitus kerätä henkilöiden profiileja, vaan ne syötetään suoraan siihen paikkakuntaprojektiin mihin kuuluvat.

Private User
3/13/2019 at 2:52 AM

Kaj Henry Österberg, niiden profiilien kohdalla, jotka itse olin projektiin siirtänyt, ei ollut tarkempaa tietoa paikkakunnasta, oli vain tieto että henkilö on tullut ''från Nyland'' tai muuttanut ''till Nyland''.

Yhden profiilin olen nyt löytänyt, liitin sen ”Uusimaa ja Kymenlaakso” -projektiin, siinä kyse juuri "till Nyland" -tapauksesta,

Jos sinä poistit profiilit tästä projektista, voisinko saada listan poistetuista, kiitos !

t. Pekka Neva

Showing all 3 posts

Create a free account or login to participate in this discussion