Mauno Henrik Koivisto - Onko Geni profiilissa ylläpitäjiä?

Started by Private on Tuesday, September 13, 2016
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing all 10 posts

Hei
Huomasin että minulla on yhteys Mauno Koivistoon.
Maunon vanhimman löydetyn esiäiti Aune Tuomaan tyttären kautta.
Aunella on myös tytär Lisa.
Minun mtDNA haploryhmä on näkyvissä Maunon Geni profiilissa.
Ilmeisesti se sama haploryhmä on myös Maunon mtDNA haploryhmä.
Olisi mielenkiintoista jos joku ammattisukututkija katsoisi tuota minun
suoraa äitllinjaa tarkemmin. Kiitos.

Yst.terv: Janne-Olavi Kinnunen

Hei Janne,

laita ihmeessä siellä tietosuoja.asetuksissa haploryhmäsi yksityiseksi, ettei mene Koiviston profiiliin näkyväksi!
Terveisin Leena

Kannattaa kysyä Lauri Peuralta jos hän osaisi kertoa

Hei Leena,
Eikö minun yksityisyys asetukset ole vieläkään oikein? Ne minun DNA haploryhmä tiedot pitäisi nyt näkyä vain lähipiirille, ei muille? en tiedä miten Geni.com määrittelee lähipiirin.
Näkyykö ne Maunon haploryhmä tiedot myös jos tarkastelee Maunon profiilia ilman että on kirjautunut sisälle Geni.com palveluun.
Maunon profiilin ylläpitäjä / ylläpitäjät voi säätää paremmaksi ylläpitämänsä profiilin yksityisyysasetuksia.
T: Janne-Olavi

Hei Kirsi Hannele,
Kiitos tiedosta. Toivottavasti tavoitan kertomasi henkilön.
T: Janne-Olavi Kinnunen

Hei, näkyy ainakin, kun olen kirjautuneena, ei tosiaan näy, jos kirjautumatta katsoo!
Panitko sieltä tietosuoja-asetuksista DNA haplot privaatiksi? Silloin näkyy vain sinulla, mutta ei muilla.
Nyt olen asemalle menossa !
Heippa!
Leena

Leena,
Lähetin sinulle yksitys viestin.
T: Janne-Olavi

Hyvää huomenta! Vastaan täällä, voi auttaa muitakin! Näyttää siltä, että juuri tuon alemman kolme kohtaa ovat ratkaisevat. Siis keskimmäinen , jossa lukee Propagate my DNA . . . . , siitä pois rasti, niin häviää toisilta. Luulin itse, että privatiksi paneminen rittää. Minulla ei ole rastia tuossa propagate DNA kohdassa. Kokeile sitä, sen pitäisi poistaa Koiviston profiilista "liikatieto" :)
Terveisin Leena

Huomenta,
Laitoin siihen rastin "propagate asetukseen".
Nyt minä sitten taas en näe ketään jonka yDNA tai mtDNA haploryhmät ovat samat kuin minulla.
Ei tämä "propagate asetus" ole hyvä ratkaisu. En laita sitä asetusta pälle.

Maunon profiilin ylläpitäjän, tai ihan kenen vaan henkilön.
On itse säädettävä omat yksityisyys asetukset siten että ne tiedot eivät näy muille.

Pelkästään kirkonkirjojen ja muiden sukupuu tietojen perusteella ei voi antaa jollekin henkilölle jotain DNA haploryhmä tietoa.
Jos geni.com niin tekee niin silloin on mahdollista että tieto on sutta ja sekundaa.

Jotta DNA tieto olisi luotettava niin henkilön jolla näkyy jokin DNA haploryhmä tieto niin hänen täytyy itse teettää joku DNA testi ja laittaa data Geni.com sivulle.

T: Janne-Olavi

Ok, noin sen pitäisi olla. Katsotaan, mitä tapahtuu ja reagoidaan sitten, jos on tarve.!

Showing all 10 posts

Create a free account or login to participate in this discussion