Halvdan Sigurdsson «Gray» Grå - Sønn Sigurd "Syr" Halvdansson

Started by Elna Marion Kristiansen Vollan on Wednesday, February 26, 2014
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 7 posts
2/26/2014 at 1:50 PM

Siden dette er en MP- profil, burde ikke sønnen Sigurd "Syr" Halvdansson (MP) være koblet sammen med sin far..?
Sigurd Halfdansson Syr

Litt merkelig at disse to profilene, lever hver sine liv her på Geni, og ikke helt lett å forstå sammenhenger..

Private User
2/26/2014 at 2:25 PM

@http://www.geni.com/path/Judy+Rice+is+related+to+Halvdan+Sigurdsson... is my 1st cousin 31 times removed judy Rice

Private User
2/26/2014 at 2:28 PM
Private User
2/26/2014 at 2:45 PM

Elna, du får spørre Ole Hilmar Mathisen hvorfor han kuttet.

2/26/2014 at 3:35 PM

@Ole Hilmar Mathisen, hvorfor er forbindelsen mellom disse kuttet.?
@Bjørn P. Brox, kan man bare kutte forbindelser på MP-profiler..?
Har Du mulighet for å fikse dette.?

3/1/2014 at 9:29 AM

Var dessverre ikke helt klar over at jeg hadde gjort dette, Håper Bjørn P Brox kan fikse dette. Å ser helt klart poenget ditt Elna.

Private User
3/1/2014 at 1:14 PM

Beklageligvis er det per i dag ingen mulighet til å låse profil-koblinger, - vi kan låse profiler, men jeg er sterk motstander av det da det bryter med "alle skal kunne bidra" prinsippet. Måtte imidlertid gjøre det en periode da vi hadde noen danske nasjonalister som mislikte å se nordmenn i administrator listen på våre felles aner og kuttet løs eller slettet profiler og erstattet dem med egne. Om dere finner noen låste profiler i de nordiske linjene så si ifra.

Jeg har koblet inn Halvdan Grå som faren til Sigurd Syr igjen, - ville bare vente til Ole var klar over hva som hadde skjedd.

Vi må imidlertid være obs på at disse linjene er høyst usikre, men det er det vi har per i dag.

Showing all 7 posts

Create a free account or login to participate in this discussion