Barbro Sigfridsdotter - JOHAN iii OCH BARBRO

Started by Åsa Teresia Elisabet Alderlöf on Wednesday, September 4, 2013
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 6 posts
9/4/2013 at 8:24 AM

varför var johan III älskare till Barbro sigfridsdotter, varför är det så jäkla omöjligt att sven månsson är hans son , va ?? nä, nu gör ni mig heligt förbannad!!!!!!

OM HAN NU VAR ÄLSKARE TILL BARBRO ELLER VAD HON NU VAR , HUR KOMMER DET SIG DÅ ATT SVEN INTE ANGES SOM HANS FÖRMODADE SON DÅ? DET ÄR FÖR MIG HELT OBEGRIPLIGT. ALLA JÄKLA PERSONER SOM ÄNDRAR UTAN ATT FRÅGA , NEJ, DET ÄR EJ ACCEPTABELT , DET ÄR MINA ANOR !!

9/4/2013 at 8:45 AM

Åsa, we had a very long and detailed public discussion. You participated in the discussion. We found no evidence that Sven was son Johan III, and only a rumor that he was son of Magnus.

If you find evidence that Sven was the son of Johan, we can change the information.

http://www.geni.com/discussions/124414

Private User
9/4/2013 at 11:19 AM

Hej Åsa! Förutom att jag har en släktbana till dig så tog jag fram
släktbanan mellan dig och Johan den III. Den visar att Sven Månsson
Rospigg Eketrä är son till Barbro Sigfridsdotter, sen är Johan den III i avvikande blå färg. Antar att du anser att den ska vara i samma färg som övriga i trädet. Ser att Justin Swanström o co inte delar din uppfattning
om faderskapet. Lycka till i "kriget".
Leif I

9/4/2013 at 11:39 PM

hej Leif. ja, det tycker jag, och det har jag rätt i att tycka . för var Barbro hasn s frilla så är det själv klart att sven bör vara hans son. jag ska anmäla Christer lyrholm för förtal. för han har kränkt mig personligen. skrivet en massa dumheter . åsa

Private User
9/5/2013 at 4:58 AM

Åsa, var snäll och städa ditt språkbruk.
Geni bygger på samarbete och vid motstridiga uppgifter skall de behandlas med källkritiska metoder. Om din version då inte håller får du visa ödmjukhet och anpassa dig tills dess att du kan presentera hållbara argument.

/Bo-Arne

9/5/2013 at 6:57 AM

jo, men jag har rätt i denna fråga, har en person min ana Barbro sigfridsdotter som frilla, så är ju sven förmodligen hans son, begriper ni inte det eller ? nu tänker jag hålla igen, för ingen fattar ändå vad jag menar. adjö

Showing all 6 posts

Create a free account or login to participate in this discussion