Kuratorer kan nå hjelpe deg med private profiler

Started by Private User on Saturday, March 2, 2013
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 181-210 of 1223 posts

Kenneth Osen Da er disse tatt med unntak av #2 der det ser ut for at det kreves en oppgang på morssiden.

Tusen takk :) Ser det er kun http://www.geni.com/merge/compare/6000000015198854426?return=merge_... denne som gjenstår. Var det denne du mente det kreves en oppgang av på morssiden? Og hve mener du med en oppgang? Oddbjørn Olsen

Kenneth Osen Om du ser på sammenslåringen så ser det ikke ut til at det er sammenfall på mødrene til Randi Charlotte; den ene er Ellen Kristine Andersdatter Gaup og den andre er Mally Brenden (Mally Elen Kristine Mathilassi). Finnes det noe kildebelegg for at dette er samme person?

Noen som kan gjøre noe med denne profilen, og de andre som samme person har lagt inn? Har stått i over to år uten å få godkjennelse til sammenslåinger...

Private

Hvordan gjør jeg det hvis jeg er administrator på en profil sammen med to andre. men det er en av de andre som har oppretet profilen. Og jeg ønsker å få hentet ut gedcom på anene til denne personen. Dette får jeg ikke til så lenge jeg ikke er den som har opprettet profilen.

Det er følgende to profiler jeg ønsker å få hentet ut gedcom aner for:

Private
Private

Han er ikke aktiv lenger her på geni i følge han selv. Kan evt starte med meg selv, men vil nok ikke få med alle grenene til de to personene da.

Er for å hjelpe besteforeldrene til min ex med å få samlet en oversikt over sine aner. Da de ikke har noe papirer på dette selv.

Og har spurt han som har opprettet profilene, men han er ikke lengre aktiv på geni i følge han selv. Derfor jeg spør her om det finnes noen annen måte å få dette ordnet på

Hvor mye er allerde lagt inn av anene til hennes besteforeldre? Kanskje du kan legge inn alt igjen, eller er det for mye arbeid? Om du gjør det, så har i alle fall du full oversikt og tilgang til det du har lagt ut :)

Jeg tok en titt på de profilene du har nevner, Kennet Olsen. Og hovedadministrator er jo do pluss to andre, ikke bare en. Skulle du ikke ha tilgang til å få hentet ut all info?

OK. Hva er egentlig GEDCOM? Jeg har ikke satt meg inn i hva det går ut på, kun brukt slektsbøker og arkiver av forskjellige arter for å finne slektninger

Hei
Kan noen hjelpe meg med å sette private profiler til offentlig? Jeg har forespurt de som er administrator for disse profilene.. men ingen respons. Dette er primært profiler for personer som levde på 17 og 1800-tallet.

Ser at jeg har en mulighet for å videresende disse forespørselene til andre. Er det ok at jeg videresender disse til en eller flere av dere som er kuratorer?

Mvh Lars Vegsund

Hei.. takk for svar.
Dette dreier seg primært om profiler som er flettet inn i min eller min kone sin slekt.... Det virker som om kanskje flere av disse administratorene ikke er aktive...
Spørsmål: Ønsker dere kuratorer at jeg sender disse foespørselene som jeg ikke får svar på på denne diskusjons tråden (som jeg ser flere gjør her) eller at jeg skal videresende forespørselene direkte til en kurator ved hjelp av linken i allerede gjort forespørsel??
du forstår spørsmålet :)

Mvh Lars Vegsund

Er der en kurator, som kan hjælpe mig?
Jeg har tegnet abonnement til MyHeritage, dels for at få ryddet op i alle de Smart Match der ligger, og dels for at se, om jeg kunne komme i kontakt med nogen med samme stamtræ som mig. Jeg opdagede , at der var indlæst Gedcom fra Geni til MyHeritage, og at mange af de profiler, jeg selv har oprettet i Geni, lå der flere gange. Jeg blev mest medlem af MyHeritage for at få adgang til mit stamtræ der, så jeg kunne få rydder op i alle de dubletter der ligger. Jeg ønsker ikke at bygge mit stamtræ en gang til i MyHeritage, når det allerede ligger der, men jeg ønsker adgang til de profiler, jeg selv har oprettet. Jeg kontaktede en af de personer, som har nedlæst Gedcom med mine profiler. Hun svarede mig, at hun ikke er medlem mere, hvad kan jeg så gøre for få adgang til at få ryddet op?
Håber I kan hjælpe.

Hei Lars-Idar Yndestad Vegsund , jeg vil vel tro at dersom profilene er nære slektninger av deg så kan en kurator sikkert hjelpe til å få de offentlig. Men hvis andre (aktive brukere) som er nærmere i slekt ønsker den privat, så er det lurt å bli enig med denne. (Eventuelt få tilgang ved å bli lagt til i familiegruppa, eller bli lagt til som administrator..)

Ser at vi har felles slekt på 1700-tallet, så du får si ifra hvis det er profiler jeg kan gjøre noe med ;) Ellers ser jeg i slektstreet til din bestemor Ingrid Lovise at hennes morfar og hans fars foreldre er satt til privat (Hvis det er disse, kan sikkert kurator hjelpe deg) ellers ser jeg at din bestefar Ole Andreas også har endel forfedre satt til privat. (3 av besteforeldrene, 2 av oldeforeldrene)

Geni og MyHeritage er to foskjellige nettsteder og det er etter hva jeg vet absolutt ingen planer om å slå sammen profiler på tvers av disse to nettstedene.

Marit Hegsvold Nyhus sammenslåing gjennomført!

Flott, tusen hjertelig takk :-)

Marit

De to siste er i et isolert tre, så de kan ikke slås sammen, men den første har jeg ordnet.

Mathilde Granvold Haga (Mathilde Granvold Haga) har ikke vært på Geni på lang tid, så det er nok lite håp om å få slått sammen med hennes tre på 42 profiler.

Ok, takk for hjelpen Harald :-)
Synd med alle disse profilene som bare blir "hengende" og ikke får gjort noe med.

Marit

Hvordan skal jeg få ryddet opp her??
prøvde å slå sammen det gikk ikke... er litt mange Tobias'er, og en av konene er blitt klonet.
Likedan noen av barna

http://www.geni.com/family-tree/index/6000000007582041265

mvh Unni

Unni Stordal
du får ta deg en runde der nå,å se om det har hjulpet på noe.
samt ta en runde,med lit data conflicter :-)

Tusen takk for hjelpa Bjørn :-)

Marit Hegsvold Nyhus
da er disse tatt hånd om :-)

Flott, tusen takk Martin Severin :-)

Hei
Kan noen hjelpe med sammenslåing
http://www.geni.com/merge/compare/6000000014169499131?from_flash=1&...

Mvh
Marit

Showing 181-210 of 1223 posts

Create a free account or login to participate in this discussion