Kuratorer kan nå hjelpe deg med private profiler

Started by Private User on Saturday, March 2, 2013
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 1111-1140 of 1223 posts

Torbjørn Igelkjøn; Det er riktig som du sier at vi får feilmelding dersom en prøver og slå sammen profiler en ikke har rettigheter til. Dette har hendt meg mange, mange ganger.
Det jeg da gjør er og gå tilbake til profilen, trykk og oppdatere slekts siden profilen ligger på. En vil da se at en har fått en + på profilen.

Dette er eit anna problem, men då har ein allereie fått sett side-ved-side - skjermbiletet og godkjent samanslåinga. Så kjem altså feilmeldinga. Dette er eit teknisk problem som burde ha vore løyst.

Problemet som eg nemner her er at dersom ein ikkje har tilgang til begge profilane og minst ein av dei er utanfor familiegruppa får ein feilmeldinga i staden for side-ved-side - skjermbiletet. Dermed får ein aldri sjansen til å be om/godkjenne eit slikt forslag. Tidlegare var kravet at ein hadde tilgang til den eine profilen, men den mogelegheita vart stengt for 3-4 år sidan. Unntaket er sjølvsagt når Geni lagar "tree match", dersom ein har tilgang til den eine profilen vil ein då få opp skjermbiletet og får bedt om samanslåing - før ein får feilmeldinga slik som Private User nemner.

I det konkrete tilfellet som eg tek opp her har ikkje eg tilgang til nokon av profilane, men merking med samanslåingsforslag vil uansett vere til hjelp for andre. Føresetnaden er sjølvsagt at ektefeller og born i dette tilfellet verkeleg er duplikatprofilar.

Som ein sjekk på at eg har rett: Får du Private User lagt inn forespørsel på denne?
https://www.geni.com/merge/compare/6000000030681839651?to=600000006...

Du har helt rett i dette. Har også fått opp det masse ganger.

Det enkleste er vel å be manager av den private profilen om å fullføre, - hun har vært pålogget i dag.

Før alle forslaga var lagt inn sende eg melding til dei 4 administratorane av Torleiv, utan at det kom noko respons frå den kanten då. Eg er litt usikker på kor langt ut familiegruppa hennar går, men sidan fleire profilar er slått saman og resten av samanslåingsforslaga no er lagt inn er desse uansett tilgjengeleg for henne slik at ho kan godkjenne samanslåingane, evt. også fullføre dei.

Eg har sendt melding, og så får vi sjå om ikkje dette ordnar seg.

Ein har elles enkelte spesialtilfelle, f.eks. dersom ein tre-, fir- eller femmenning sin ektefelle står som gift med eit duplikat av n-menningen. (Eg har ikkje noko konkret eksempel no). Desse får ein ikkje lagt inn forslag på (dersom Geni ikkje då allereie har laga slektstre-treff), og ein må be f.eks. ein kurator om å trykkje på lenka og be om samanslåing. Men når det er gjort har ein full tilgang til å fullføre den på eiga hand. Dette er ulogisk. Hadde dette vore før ca. 2019 ville det ha vore omvendt, ein kunne be om samanslåing, men den andre parten eller nokon som hadde den andre profilen i si familiegruppe måtte fullføre.

Torbjørn - her ver det snakk om sammenslåing av to private profiler der ingen av dere kan se innhold fordi det ikke er egen familie, og da er det teknisk sett ikke vårt problem.
Her kan Nils Petter Kapstad enkelt fullføre både på henne og barna da ektefellen som allerede er sammenslått tross alt er hans onkel, så alle profilene er godt innen rekkevidde for ham uansett hvem som er manager.

Det er imidlertid et stort men sett fra den andre siden: Arvids profil er helt uten detaljer, og det er i høyeste grad en nålevende, - eneste felles når du ikke ser detaljer er at ektefellen allerede er sammenslått. De fleste er i tvil da - skal man slippe andre inn i sine private profiler. Jeg kan prøve å legge inn detaljer på henne siden jeg har tilgang - ikke som kurator, men som utvidet familiemedlem av manager.

Korreksjon - omvendt: Nils Petter er hans onkel.

... for å vere heilt presis, så er det kona til Nils Petter som er tanta hans.

Då takkar eg for god hjelp frå deg, både med og utan "kuratorhatten" på.

Forresten: Kor langt går tilgangen i eit slikt tilfelle? Vil han ha tilgang ut til og med syskenborn av kona eller til og med femmenningar av kona?

Om tilgangen berre går ut til syskenborn vil antagelegvis borna i dette tilfellet vere utilgjengelege for han.

Within the maximum Family Group range of 4th cousins (5 or fewer generations up or down the tree) including their spouses, and 1st cousins (1 or 2 generations up or down the tree) of any spouses of the profile

Då skal vel dette halde akkurat for Nils Petter.

Eit interessant teknisk spørsmål: Dersom ein brukarprofil er gift f. eks. med ein femmenning av meg vil vel denne brukaren i utgangspunktet hamne automatisk i mi familiegruppe, og eg vil dermed kunne endre på dei private profilane h?ns osv. Men i følgje det som står over vil eg på same tid hamne utanfor h?ns familiegruppe? Dersom det fungerer slik vil jo dette kunne skape merkelege situasjonar der den andre brukaren lurer på kva som skjer.

Eigentleg burde den same tilgangen gjelde også den andre vegen, slik at ein brukar har tilgang ut til femmenningars ektefeller også til den brukaren er gift med.

Det er ikke manageren som må være innen din familiegruppe, men hver enkelt profil. For en profil i grenseland, som ektefelle til en fem-menning vil du ikke ha tilgang til hans/hennes foreldre, barn eller søsken da de er ett trinn lengre ut.

Både i Geni diskusjoner og personlig erfaring ser vi ofte at noen klager over at fremmede, ubeslektede har oppdatert profiler hvor han/hun er manager. Måtte engang forklare i detalj til en bruker at jeg var mye nærmere i slekt med profilene enn han var, og dermed var i full rett til det, for det er avstand til profilen, ikke manager som teller. Man kjenner heller ikke alle sine slektninger, - selv finner jeg fortsatt nye tre og firmenninger jeg aldri har hørt om, seinest i dag etter å ha funnet folketelling 1920 på en bror av min bestefar.

Har du derimot utvidet familie-gruppe tilgang til en manager, noe du kan invitere til, eller bli invitert til, så har du gjensidig tilgang til alle private profiler hvor vedkommende er en av managerne, uansett hvor i verdenstreet de er, bortsett fra profiler av mindreårige (under 13) hvis den sperringen er på. Dette er hovedgrunnen til at jeg kunne godkjenne disse sammenslåingene samt legge inn flere detaljer for å vise at sammenslåingene matcher helt.

Selv har jeg 453 slike familie gruppe utvidelser uten at det har skapt noen problemer. Max er/var 500, og mitt høye antall har grunnlag i at det var eneste muligheten å samarbeide på i starten på Geni.

Tidlegare var det iallefall slik at ein automatisk fekk slik utvida familietilgang til alle brukarprofilar som hamna innanfor familiegruppa f.eks. ved samanslåingar, og dette inkluderer (evt. inkluderte) brukarprofilar som var ektefeller ut til femmenningar. Eg har fleire eksempel på slike som eg aldri har invitert, og som aldri har invitert meg, men eg har likevel tilgang til alle profilane som personen administrerer, uavhengig om profilane er innanfor- eller utanfor mi familiegruppe.

Det er difor eg lurer på korleis dette ser ut motsett veg. Kan ein ha slik utvida familietilgang berre ein veg?

Sikker på at det ikke er snakk om offentlige profiler?

I de første åra med Geni, før collaboration/samarbeid var det derimot et venne begrep det du også fikk tilgang til venners venners sine profiler med et vennskap. Endel av oss som seinere ble kuratorer organiserte derfor egne felles meldings tråder der man kunne hjelpe hverandre med sammenslåinger. Slike grupper kunne fort bli flere hundre personer.

Utvidet familietilgang, i likhet med samarbeid, er toveis - de 453 personene har også tilgang til mine private profiler uten at det har skapt problemer, - men det gjelder bare profiler hvor jeg er manager, ikke alle familiegruppe profiler, - så de har ikke tilgang til profiler mine søsken har lagt inn hvor jeg ikke er manager.

Bjørn P. Brox: Hvordan finner en ut hvor mange personer en har i familiegruppen?
Har prøvd og lete i profilen min men finner ikke fram til hvor det er. Jeg vet det er mange, men ikke antallet.

Private User Gå inn på profilen din -> Handlinger -> Vis familie med Geni-konto.

Private User Eg er heilt sikker. Her er f.eks. min firmennings ektefelles bror, som eg ikkje ville hatt tilgang til om det ikkje var fordi administratoren er ektefellen til firmenningen min, og difor hamna i mi familiegruppe:

Private

Oddvar, - for å telle antall utvidede familiemedlemmer må du telle, - går du til https://www.geni.com/account_settings/family ser du totalantallet som for meg er 980 som er antall profiler, ikke brukere, - til sammenligning er tallet 583 på Geni brukere innen familegruppe (lists, family group, claimed), og lengre ned ser du en liste av navn med merkelappen "Added Relatives:", - som du enten teller manuelt, eller velger alle (selekter første og dra til siste) velger kopier og limer inn lista av navn i excel eller lignende som kan vise antall linjer, og ser deretter hvor mange rader som ble fylt ut (sa feil tall i stad, - det er 491).

Ellers: firmennings ektefelles bror er vel innenfor "4th cousins including their spouses, and 1st cousins of any spouses of the profile" (firmenning er "bare" third cousin på engelsk).

Til det siste: Nei, firmennings ektefelles bror er absolutt ikkje innanfor "4th cousind including their spouses". Og heller ikkje borna til denne broren, som eg også har tilgang til.

Og til det fyrste: Dersom eg står her:
https://www.geni.com/home
står det at eg har 6875 profilar som er slekt/familie, men dersom eg går inn på
https://www.geni.com/account_settings/family
står det 331.

Dei 331 er nok brukarprofilar som eg har utvida familiegruppetilgang på. 52 er invitert/har invitert meg. Resten må vere dei som er blitt lagt til automatisk fordi dei kjem innanfor 5-menningar med koner eller syskenborn til ektefeller. Det gjeld dei fleste på lista "vis familie med Geni-konto". Unntaka er eks-ektefeller samt nokre få som av ein eller annan grunn har falle utanfor, og sannsynlegvis også enkelte som har teke eit aktivt val og fjerna meg frå den utvida familiegruppa si. "Vis familie med Geni-konto"
https://www.geni.com/list?claimed_status=claimed&focus_id=6......
inkluderer 308, og eg vil tru at 308 pluss 52 minus dei som av ulike årsaker har falle/meldt seg ut er lik 331.

Den siste lenka vart øydelagd, men de skjønar kva eg meinte.

Det er 26 brukarar i slutten av lista der ein har valet "legg til i familiegruppe" i kolonna heilt til høgre. Det vil seie at eg har utvida familiegruppetilgang på resten. 308-26+52 = 334, så det er av ein eller annan grunn eit avvik på 3 frå talet 331 som står her:
https://www.geni.com/account_settings/family

Du må se på familiegruppe som en sirkel rundt hovedpersonen i et visst antall trinn, - Genis forsøk på å beskrive det som nth-cousin er ganske misvisende da det kun gir et bilde på innen en generasjon. En sirkel rundt deg selv går også på generasjoner opp og ned. En firmenning er som sagt kun 3rd cousin på engelsk, så deres "grense" på fifth cousin er det som på norsk er seks-menninger, så da er selvsagt flere trinn utenfor firmenninger godt innafor.

Når det gjelder telling av utvidede familiemedlemmer så er det ikke noe du kan lese av noe sted, men må telle. Bare spør Oddvar som har hatt mange runder på det. Uansett: so what...

Eg har aldri hatt tilgang til firmenningar sine sysken dersom ikkje profilane var administrerte av folk i familiegruppa. Svigerforhold går ikkje lenger enn til syskenborn. (Og den andre grensa er femmenningar (4th cousins) og deira koner.

Eg trur uansett ikkje at det er noko poeng i å halde fram å diskutere dette. Så får ein tru kva ein vil.

Det som tydelegast viser at eg har rett er at på brukarprofilane innanfor det området som Geni definerer som familiegruppe (dvs. 5-menningar med ektefeller/inngifte til syskenborn) er at ein ikkje har valet "legg til i familiegruppe", men derimot "fjern fra familiegruppen". Ein kan altså ikkje invitere desse inn i noko utvida familiegruppe fordi dei er der allereie. Derimot har ein mogelegheit til å fjerne dei frå (den utvida) familiegruppa. Og alle desse kjem då i tillegg til dei som ein har invitert.

Så er det altså nokre få av desse som ikkje er med, enten fordi dei har fjerna meg frå familiegruppa eller på grunn av tekniske årsaker. På desse profilane vil ein då ha valet "legg til i familiegruppe".

Kvifor eg får 331 personar i familiegruppa medan det eigentleg skulle ha vore 334 kan eg ikkje svare på, men det er uansett eit svært lite avvik. Det kan ha noko å gjere med ein feil eg gjorde som fersk brukar ved at eg prøvde å slå saman avdøde brukarprofilar i familiegruppa med ein dummyprofil for på den måten å få sett inn dødsdato, men ein får då berre ein brukarprofil med både fødsels- og dødsdato. Sidan har eg lært at om ein skal få vekk sjølve brukaren må ein i staden rapportere den som avdød.

Hva tid gikk slektsgransking over til å bli familiekrafsing og ren stalking av levende mennesker ?

Jeg må advare om at der er i ferd m å oppstå en ny trend. En del folk begynner å bli lei av å søke bakover og har begyndt å søke fremover. Dem tar utgnsp i et møtepunkt bak på 16-1700 tallet og lar d gå sport i å samle mest mulig av etterkommerne. - For deretter å finne alle nålevende. En måte å gjøre d på er å kopiere andres trær helt ned til eierern og deretter gå over på sosial medier 1881 osv men d verste er at dem saumfarer avisene for de nyeste dødsannonsene rett og slett for å kunne føre ned de pårørende. Så setter dem dødsannonsen på som profilbilde som bevis på at de pårørende, som settes på privat - er korrekte. D er ufattelig skremmende og åpner for en del skumle muligheter. Vær grei å ikke hjelp dem i iveren over å brekk opp flest mulig private profiler. Spes ikke fra 1900 tallet og fremover ~ Lene

Hei! Hvordan er det mulig å gå inn på private profiler å redigere? Min fars profil, som er privat er blitt redigert av folk jeg ikke kjenner?
Liv

Showing 1111-1140 of 1223 posts

Create a free account or login to participate in this discussion