Kuratorer kan nå hjelpe deg med private profiler

Started by Private User on Saturday, March 2, 2013
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 61-90 of 1223 posts

Beklager, skjønte deg nå. Jeg får ikke fikset opp i de profilene.

Tusen hjertelig takk. Har noen flere jeg sliter med men får komme tilbake med de profilene. :o)

Hei! Håper å få hjelp her, med profilen til @Nils Olsen Delekant. Han har feilaktig blitt far til barn født i sverige, og jeg får ikke fjernet de. Har kontaktet hovedadm @Lori Wilke om dette, uten at noe skjer. Jeg har informert på profilen til Nils og hans kone, om at barn født i sverige ikke er deres, og satt disse svenske profilene i parantes. Men skulle gjerne sett at de kunne fjernes, da treet blir helt feil. For øvrig - jeg er en kjempefornøyd bruker av Geni, har blitt kjent med en del nålevende og nær slekt jeg ikke viste om! Og så er det jammen spennende å følge historien bakover, og for meg og min samboer har det blitt mange turer rundt i norges land - på jakt etter slektenes historie.

PS...ser at dette med @ ble litt feil...

kan jeg få hjelp til å slå sammen denne med min??

Om jeg skjønte rett, var jeg både i slekt med han, og i familie :)

http://www.geni.com/search/matches/6000000019855117434?page=1

Hei igjen
Jeg har en sak her på Roger Andreassen , han er koblet med to Janne som kone. Hun som heter Janne Britt Forsbakk Andreassen er feil koblet til Roger. Han vet hvem hun er men de har aldri vært samme, så det har skjedd en liten forveksling tilbake i 2010.

Jeg har akkurat snakket med Roger i telefonen og han spurte om å hjelpe med å fjerne henne og siden jeg ikke har tilgang så må jeg spørre videre.

Janne Helgesen er korrekt kone til Roger og skal være der.

Hilsen
Henry

Private User, det er gjort

Unni, det er bedre at du poster lenke til profilene, enn lenke til dine match, for vi har ikke mulighet å se dine match

Supert, tusen takk.

Sorry Glenn Ivar, jeg er ikke helt inne på dette enda...
men tror Audun fiksa det for meg :)

Jorun Marie Rypdal Kvernberg
Noen som kan slå sammen?

Bjørn André Langset Gjermundnes, Det er gjort, men oppdaget etterpå at en av de var bruker som er aktiv, så neste gang ville det vært bedre om du spør brukeren.
De øvrige som ligger der nå er ikke i verdenstreet, og vi kan ikke gjøre noe med det.

Bjørn André Langset Gjermundnes Den er utenfor verdentreet, så kun manager av profilen kan godkjenne flettingen.

Disse er de samme personer (Er de mulig å slå sammen?)

*Unknown Profile
*Gunnar Schaanning Kollstrøm
*Unknown Profile

Den ene av disse er en brukerprofil, har sendt melding men ser ikke ut som han har tatt i bruk profilen.

Og disse:

*Private
*Unknown Profile

Mulig at disse er samme også:

*Leif Schaanning
*Leif Schaanning

Men mulig at flere av disse ikke er koblet til verdenstreet

Fint om noen kunne bidra til å slå sammen profiler her:
http://www.geni.com/merge/compare/6000000017364765758?from_flash=1&...

Har ikke fått respons på forespørsel om samarbeid og jeg lurer på om vedkommende er aktiv på Geni.

Private User den andre profilen er ikke koblet til verdenstreet, og manageren har ikke vært aktiv siden den dagen hun ble medlem av Geni, så det er nok lite håp om at den kommer til å bli flettet.
Her hadde jeg nok avvist flettingen og eller la hennes tre være der ute i det store intet

David Widerberg Howden , den siste profilen Unknown Profile er utenfor verdenstreet, og manageren har ikke vært online siden 2010, så tror man kan glemme den.
Når det gjelder de 2 andre, så er den ene som du sier bruker, men har ikke vært aktiv siden september 2011.
Har rapportert profilen som ikke aktiv og forlatt tre.
Du får avvente å se hva som skjer.

David Widerberg Howden jeg har flettet Morten Schaanning, men dere bør sjekke data konflikt da du har alle hans barn døde mens den andre manageren har de levende. De er såpass av nyere dato, så det bør sjekkes

Den ene Leif Schaanning er ikke i verdenstreet, og manageren som er profilens sønn har ikke vært aktiv sidensommeren 2011.

Nu har jeg fått bort 110 merge-issues uten hjelp av Curator og uten noen spesiell teknikk - jeg har prövet alt som gikk å klikke på. Det er bare å vente på at noen skal protestere, eller på at nye dubletter kommer opp. - Vi er mange som har problem med dubletter, feil, 'ikke-svar' og 'private profiler'.
Men jeg er litt desorienteret:
Enevold Falsen's tre = 44 profiler (men jeg kan klikke frem andres profiler i andre personers tre))
Slekt/familie = 1017
Biologiske slektninger = 100 000 (hva er dette ?)
Forfedre = 16444 (???)
... men dere snakker om eget tre, verdenstre og 'det store intet'

Er eget tre = slekt/familie ?
Verdenstre = alle profiler med opplysninger ?
Det store intet = private profiler ?

Skulle behöve gå en kurs

E

Private User Takk skal du ha. Da fjernet jeg et par andre treff hos samme bruker også.

Takker for god hjelp Glenn ;)

Enevold: Slekstreet ditt er en del av Verdenstreet hvis du er koblet til "hovedtreet" det finnes fortsatt mange trær som ennå ikke er koblet inn.
Alle som er en del av verdenstreet er på en eller annen måte koblet sammen, enten gjennom inngifte eller felles forfedre. Jeg er en del av dette treet og samme er du, vi er beslektet langt uti: http://www.geni.com/path/David+Widerberg+Howden+is+related+to+Enevo...

Uten at vi hadde vært en del av dette treet, hadde vi ikke sett slike koblinger, trærne hadde vært selvstendig (slik som på myheritage)

Det var rart... ser ut som jeg hadde lagt inn alle profilene som avdøde?
veldig merkelig.

Enevold Falsen
Her har du en kort forklaring.
Er eget tre = Det treet du jobber aktivt med eller den del av Treet du jobber aktiv med og er ditt ane tre/slekts tre
Verdenstre = Dette er felles treet for Geni hvor alle på en eller annen måte er kobblet og er Geni's hoved tre
Det store intet = Dette er private slektstre som ikke er knyttet til verdenstreet (se punkt ovenfor), og er derfor ett privat tre hvor ingen av oss kan hjelpe eller gjøre noe med

David Widerberg Howden, mulig du har lagt de inn den tiden hvor Geni hadde livs status default slik du hadde valgt sist. I allefall var det slik hos meg en stund, så jeg måtte passe på at jeg ikke tok livet av noen som var levende når jeg la de inn

Showing 61-90 of 1223 posts

Create a free account or login to participate in this discussion