Kuratorer kan nå hjelpe deg med private profiler

Started by Private User on Saturday, March 2, 2013
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 31-60 of 1223 posts

Audun Gautvik det er ordnet, men du har forsatt en duplikat på moren, men dette er i ett annet tre så du må kontakte administratoren for denne for å fullføre flettingen

Bodil, øker du generasjoner i familiegruppe så vil du også gi tilgang for de som kommer innen for dette til å se private profiler innen din gruppe. Men det er begrenset hvor mye du kan øke med da 4th cousins and closer er det meste du kan sette den som

Kan vi ikke i ettertid vegre oss mot at det lesses 5th cousin's 3 times removed inn i mitt slektstre ?

Ok, takk. Så om jeg forstår det rett så vil ikke en snever innstilling på familiegruppen komme i konflikt med en åpen profil? Det har kun med hva en deler, bilder etc. og innsyn i nær slekt?

Helge, det har med innstillingene dine i "treeview". Du kan velge å vise "kun direkte aner".

@Christianne (Themine) Danielsdatter og @Unknown Profile
Disse to er samme dame. Trenger hjelp siden én av dem er privat. Den har også feil etternavn..

Etternavnet er ikke nødvendigvis feil, for hvis det er fra Nord-Norge det er stor sannsynlighet for at hun brukte ektemannens etternavn når hun døde.

Har selv en oldemor som allerede i folketelling 1865 er oppført med farens Olsen navn og i 1875 tellingen med ektemannens etternavn, Brox.

Overlater som vanlig datakonfliktene til dere. Ta utgangspunkt i "Løs uavklarte sammenslåinger i dette området av treet" meny-valget i Handlinger menyen på en profil.

Skal nok finne ut hva hun het, må bare komme meg hjem til pc-n min, nettbrett er ikke god på geni..eller er det geni som ikke er god på nettbrett :-)

Når dere syr i sammen en privat profil med en åpen profil, forblir den lukket og privat?

Tja... for meg virker det random, og kanskje avhengig av hvilken som blir hovedprofil, men mest sannsynlig blir den offentlig og det er derfor vi ber den som spør sjekke.

Det blir jo uansett flere managere som kan åpne den igjen hvis det skjer.

Blir profilen stående som levende blir den uansett privat, dvs lukket for dem som ikke har tilgang.

Hei.
Trenger hjelpt til å fullføre sammenslåing av profilene
til Jørgine Margrethe (Grete) Mikkelsdattter f. 1805 Vefsn.
Og endre status fra privat til offentlig for hennes foreldre.
Litt problematisk å ikke få innsyn i treet her.

..Plutselig var det fikset. Tusen takk til hjelperen.!

Synes virkelig det er forsmedelig at når jeg har lastet opp all dokumentasjon på profilene, så blir de gjort til private. Den eneste måten å unngå dette på, er visst å lage egne profiler av samme person - og slå sammen profilene.
Utakk er verdens lønn, heter det visst..
Men hjertelig takk for hjelpen - hvem det nå enn var som gjorde det.!

Audun Gautvik
den andre profilen der,er desverre i et privat tre.
som en så lenge,ikke er tilkoblet det store.

Maria Theresa Pedersen Holm
har heller ikke hvert online,siden 9. august 2011
så desverre,der er det bare å avvente.

Audun Gautvik den andre profilen er ikke knyttet til verdens treet så det er ingen ting vi kan gjøre med den.
Siden admin ikke har gitt noe respons så hadde jeg eller bare fjernet flette forespørslen og latt det andre treet være for seg selv der ute i det store intet

Profilen Robert Pettersen er det to av og jeg vil gjerne kobble sammen tre mitt med verdens tre

Har en trekonflikt på Gjertrud Pedersdatter (Prestgard) (min 5. tippoldemor) fra Ytre Rendal. En sammenslåing som har gitt dobbelt sett med foreldre, og dertil surr med søsken og barn.
Gjertrud Pedersdatter Hornset
Hun var datter av Peder Embretsen, mor ukjent, og søster til Peder Pedersen Presgard.
Hun var gift 2 ganger, først med Ole Evensen (far til Ole Olsen Bortstu) og siden med Tollef Tollefsen Hornset (min 5. tippoldefar) (far til Peder Tollefsen Lomnes). Dette er mitt slektsforhold.
Følgende kan ikke være i samme slekt:
Et annet foreldrepar; Peder Christoffersen (fra Hemnes) med frue (fra Århus). En halvbror Christoffer Pederson og en datter Sidsel Rasmusdatter (hun har nok kanskje også en mor med samme navn). Er det mulig å få hjelp til å skille disse?

Audun Gautvik Ja her var det mye å slå sammen! Har begynt, men kan ta en stund før jeg får fullført.

Audun Gautvik
Eva har nå blitt søster til seg selv der.
den siste brukte profilen som hun har hvert online med i år,har fått en liten melding om det av meg :-)

Takk for hjelpen Bjørn, nå ble det ryddigere rundt Gjertrud Pedersdatter.

Audun Gautvik
er fixet :-)

Hei. Er det en kurator som kan hjelpe meg med å slå sammen disse profilene?

http://www.geni.com/merge/compare/6000000014211512673?from%5Fflash=...

Den andre administratoren er ikke aktiv på GENI.

Private
Skal da være ok.

Jeg har tilgang til den ene profilen, men finner ikke den andre. Kan du sende link på den, Sigurd Pettersen? :)

Oddbjørn: Takk for hjelpen, dette ble bra!

Oddbjørn: Får du til å fikse denne også? Har stått ubesvart siden 2011 og jeg ser at administrator ikke er aktiv.

http://www.geni.com/merge/compare/6000000004379991702?return=merge_...

Bjørn. Det ante meg. Takk for kjapp tilbakemelding.

Hei
Hva er grunnen til at jeg for beskjed om at treet brytes når jeg skal legge de riktige foreldrene til Einar Andreassen . Har to valg og det er Kristian og ukjent og så er det Kristian og Olaug. Det korrekte er Kristian og Olaug.

Kan det gjøres noe med denne eller skal jeg avvente situasjonen?

Hilsen
Henry

Hvis du ser etter i tre-visning så stemmer det, fordi du har TO profiler av Kristian,- dvs to forskjellige greiner.
Du må slå sammen disse først.

Showing 31-60 of 1223 posts

Create a free account or login to participate in this discussion